Še pred Rogličevim odhodom našli novega glavnega sponzorja

Primož Roglič
Foto: Profimedia

Medtem ko slovenske ljubitelje kolesarstva najbolj zanima, kaj prihodnost prinaša za Primoža Rogliča, in če se bo njegova trenutna ekipa Jumbo-Visma res združila s Soudal Quick-Stepom Remca Evenepoela, je najbolj prevladujoča ekipa zadnjih let našla novega pomembnega sponzorja. To je ameriški e-trgovec Amazon.

Najboljši ekipi zadnjih let – pa čeprav trenutno na lestvici UCI zaseda drugo mesto za UAE Emirates Tadeja Pogačarja – se obeta velik finančni vložek. Jumbo-Visma je namreč k sodelovanju pritegnila ameriškega e-trgovca Amazon, ki bo v ekipo letno vložil približno 15 milijonov evrov.

Nizozemski tržnik Chris Woerts je najnovejšo novico naznanil v oddaji Today Inside, potem pa jo je potrdil tudi za različne belgijske in nizozemske medije.

“Dogovor z Amazonom je ločena zgodba od združitve med Jumbo-Vismo in Soudal Quick-Stepom, ki seveda še vedno poteka. Gre za dva vzporedna procesa. Od zelo kredibilnih virov sem izvedel, da so se menedžerji ekipe z Amazonom pogajali zelo dolgo časa, zdaj pa je dogovor sklenjen,” je za Het Laatste Nieuws (HLN) dejal Woerts.

Ob dlje časa jasnem dejstvu, da se bo nizozemska veriga živilskih trgovin Jumbo ob koncu naslednje sezone poslovila od ekipe, je to ključen podatek za finančno brezskrbnost moštva. Ni še jasno, ali bo Amazon tudi imenski sponzor ekipe – belgijski HLN tako poroča, da bo, medtem ko so pri nizozemskem portalu Wielerflits prepričani, da ne bo.

Amazon in Jumbo-Visma sta sicer sodelovala že lani, ko je ameriški e-trgovec na svojih  pretočnih kanalih ekskluzivno predvajal serijo All-in team Jumbo-Visma, ki bo drugo sezono dobila še letos.

Amazon
Foto: Profimedia

Tudi finančno na prvo mesto

Ne glede na to, ali bo Amazon imenski sponzor nizozemskega moštva ali ne, pa naj dogovor ne bi ogrozil napovedane združitve moštva s Soudal Quick-Stepom. “Edino vprašanje je le, če bo Soudal pripravljen sprejeti vlogo v moštvu, ne da je imenski sponzor,” je za HLN še dodal Woerts.

Če bosta oba procesa izpeljana do konca, bi ekipa lahko postala najbogatejša v konkurenci. 15 milijonov Amazona, 20 milijonov Visme in še 15 milijonov sponzorskega denarja, ki naj bi ga moštvu prineslo sodelovanje z ameriško kolesarsko znamko Specialized, katere promotor je – ob združitvi z njegovim moštvom zelo priročno – tudi Belgijec Remco Evenepoel. Skupnih 50 milijonov evrov pa bi preseglo tudi proračuna ekip Ineos Grenadiers in UAE Emirates.

Jumbo-Visma je v Sloveniji v teh dneh pod drobnogledom slovenske športne javnosti predvsem zaradi Primoža Rogliča. Zasavski orel je del te ekipe vse od svojega debija med elito leta 2016, ob napovedani združitvi pa je dobil proste roke s strani ekipe in lahko sam odloča o svoji prihodnosti. Če se bo našla ekipa, ki bo zanj plačala odškodnino okrog 5 milijonov evrov, lahko Kisovčan zapusti ‘čebele’, pa čeprav ima z njimi pogodbo podpisano vse do konca leta 2025.

Kot smo danes že poročali, naj bi Rogličev menedžer ekipam iz svetovne serije že povedal, da je na voljo za pogovore o morebitnem sodelovanju, trenutno pa naj bi bila v najboljšem položaju za podpis 33-letnika Lidl-Trek in Movistar.