Tudi v času, ko se moštva v tajnosti že pospešeno ukvarjajo z razvojem dirkalnikov za novo sezono, v kraljici motošporta ne manjka udarnih novic. Zadnja prihaja iz Španije, kjer si želijo dirko prirediti še na ulicah Madrida. Medtem se vodstvo formule ena ukvarja s sprinti, šest lokacij je potrjenih, medtem si zdaj želijo spremeniti tudi format.
Promotorji iz Madrida vse močneje pritiskajo na formulo ena in tudi na Barcelono, ki že vrsto let gosti Veliko nagrado Španije. Leta 2026 Kataloncem pogodba poteče in so medtem, ko se jo trudijo podaljšati, prejeli močno konkurenco. Dobro obveščeni Albert Fabrega sicer trdi, da nista izključene niti dve španski dirki.
Steza je v Madridu predvidena kot delno stalna. To pomeni, da bi del steze zgradili kot dirkališče, medtem ko bi del potekal po ulicah. Lokacija je znana, dirkalniki bi hrumeli blizu letališča Barajas in po ulicah kongresnega središča IFEMA ter mimo nogometnega centra Valdebebas, kjer domuje slovito nogometno moštvo Real Madrid.
Video predstavitev načrtovane steze:
Znano, kje bodo sprinti leta 2024
Prihodnjo sezono, ko je na sporedu rekordnih 24 velikih nagrad, bo na šestih prizoriščih tudi sobotna sprint dirka. Lokacije so Kitajska, Miami (ZDA), Avstrija, Austin (ZDA), Brazilija in Katar.
Trenutni format se je sicer izkazal za neuspešnega. Tako z vidika navijačev ni bil dobro sprejet, tudi dirkači ga niso vzljubili. Vodstvo formule ena tako razpravlja o spremembah, ki pa še niso dokončne. Ena od idej je, da bi celotno dogajanje s sobote preselili na petek.
Prav tako se vse glasneje omenja obratni vrstni red, da bi torej dirkači startali obratno, kot so si startna mesta priborili na kvalifikacijah, kot je denimo v nižji seriji formula dve.
Dokončen format naj bi na zasedanju potrdili šele v drugi polovici januarja. Sezona 2024 se bo začela že konec februarja s prvim treningom, prvič pa bodo rdeče luči ugasnile 2. marca – za VN Bahrajna.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!