Bolj kot to, da sta se v finale lige NFL (superbowl) uvrstili ekipi Kansas Cityja in San Francisca, onkraj Atlantika v medijih že celo sezono odmeva povezanost Taylor Swift z lovilcem ekipe Chiefs, Travisom Kelcejem.
Stvari so že na začetku sezone septembra ušle z vajeti.
Namesto, da bi se govorilo o kakovosti ekip in kandidatih za preboj v končnico, je večina spletnih strani “brenčala” o tem, kako sta Taylor Swift in zvezdnik Kansas Cityja Travis Kelce postala par in bo pevka prisotna na večini domačih tekem franšize Chiefs, ki v tekoči sezoni brani naslov prvaka. In to ne le mediji, ki živijo od “rumenih” novic.
Če bo tretji, verjetno sledi še četrti
Ameriški nogomet so kar naenkrat začeli spremljati tudi športni analfabeti, v ZDA in drugod po svetu.
Kelce, ki je s Patrickom Mahomesom letos postavil rekord v tem, kolikokrat (17) sta se podajalec in hibrid lovilca/blokerja na tekmah končnice povezala za zadetek (t.i. “touchdown”), je pred kratkim – zanimivo – prvič resneje spregovoril o upokojitvi. Očitno ima, fizično zahtevnega, ameriškega nogometa dovolj in si želi ustvariti družino.
Če bi si 12. februarja, ko bo v Las Vegasu potekal superbowl, nadel še tretji prstan za naslov prvaka lige NFL, bi verjetno v zlatarno kmalu moral še po četrtega. Za zaroko!
Kdor je spremljal ligo NFL tudi pred letošnjo sezono, lahko mirne duše potrdi, da na tekmah ekipe Chiefs režiserji na stadionu Arrowhead še nikdar v preteklosti niso tako vneto kazali zastekljene lože, kjer sedijo znane osebnosti. Letos kamere tja pokukajo tudi potem, ko se na igrišču ne zgodi praktično nič spektakularnega.
Vse je del večjega načrta vodstva lige, ki so ob “Swift efektu” mane roke. Če gre namreč sklepati po podatkih trženjske skupine Apex, je estradnica s svojim pridihom franšizi Chiefs ustvarila kar 306 milijonov evrov vrednosti blagovne znamke NFL.
Omenjeno marketinško podjetje je v zakup vzelo več dejavnikov med 24. septembrom 2023 in 22. januarjem letos, potem ko so Chiefs v četrtfinalnem duelu končnice izločili Buffalo Bills. Taylor Swift je prvo tekmo svojega izbranca pogledala v tretjem tednu rednega dela tekmovanja, ko so jim nasproti stali Chicago Bears.
Prodaja poskočila štirikratno
Večji del navedenih 306 milijonov naj bi ustvarili tiskani, digitalni, radijski, televizijski mediji in predvsem družbena omrežja, ki v povezavi z ligo pridno asociirajo na zvezdniško pevko. “Taylor Swift efekt” je poskrbel, da si je po nekaterih podatkih letošnji redni del sezone v ligi NFL ogledalo 9 odstotkov več deklet kot pa je bila to praksa lani, poleg tega je prodaja dresa ekipe Kansas City Chiefs z napisom “Kelce” na hrbtu od začetka sezone poskočila za impozantnih 400 odstotkov.
Moštvo Chiefs so zaradi povezanostjo s pevko ljubkovalno začeli klicati Kansas City “Swifties”.
Tekmo Kansas Cityja proti Buffalo Bills prejšnji teden je imelo v povprečju prižganih 50 milijonov Američanov.
Taylor Swift z vlogo pri aktualnih prvakih lige nima kaj veliko za pridobiti, saj jo revija Forbes že tako ali tako vrednoti pri okoli milijardi dolarjev, je pa zato velik “plus” z njo naredila liga, podkasterska brata Kelce (Travisov starejši brat Jason, ki se je s to sezono športno upokojil) in jasno franšiza Chiefs iz zvezne države Missouri, ki pridobiva oceane novih navijačev.
Pardon, navijačic.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!