Konec ameriške pravljice, ki je ustvarila milijarde dolarjev

Drugi športi 13. Feb 20249:33 0 komentarjev
Tiger Woods. Foto: Profimedia

V ameriški športni javnosti se je te dni zgodil prestop, ki zaključuje eno izmed najbolj plodnih športno-sponzorskih sodelovanj v zgodovini. Po kar 27 letih s sodelovanjem zaključujeta najboljši igralec golfa vseh časov Tiger Woods in znamka Nike.

Kar je Michael Jordan za košarko, je Tiger Woods za golf. S to razliko, da za mnoge največji košarkar vseh časov se vedno živi in prosperira pod okriljem ameriškega giganta Nike, Woods pa je v teh dneh stopil na novo pot sponzorskega sodelovanja.

Kar 27 let je trajala skupna zgodba znamke Nike in ameriške golf ikone, v začetku leta pa se je podjetje popolnoma umaknilo iz sveta golfa in Woods je moral obrniti nov list v svoji karieri. Nov uradni opremljevalec 48-letnika je postalo ameriško podjetje Taylor Made, ki bo skupaj z Woodsom ustvarjalo znamko Sun Day Red.

Tiger Woods stopa na novo pot. Foto: Profimedia

Če je bil Nike športni gigant s številnimi področji delovanja, je Taylor Made podjetje, ki se v največji meri ukvarja ravno s prodajo opreme in oblačil za golf. Prva kolekcija v novi eri ameriškega šampiona bo v Kanadi in ZDA luč sveta ugledala 1. maja.

Kariera v zatonu, kopičijo se afere

Tiger Woods je ikona golfa in eden najuspešnejših posameznikov v tem športu, a njegova kariera je očitno v zatonu. Zaradi vse pogostejših poškodb je v zadnjih treh letih odigral le tri turnirje elitne turneje PGA, a vseeno zaradi donosnih sponzorskih pogodb ostaja eden najbolj plačanih športnikov na svetu. V minulem letu je tako na igriščih zaslužil le približno 200.000 dolarjev, izven njih pa je v njegovo blagajno ‘kapnilo’ kar 77 milijonov.

Slavni športni parček Woods – Vonn skupaj ni zdržal prav dolgo. Foto: Profimedia

V zadnjih letih 48-letnik sicer medijske vrstice bolj kot z dosežki na igriščih za golf polni z raznoraznimi aferami in novimi romantičnimi zvezami. Precej odmevno je bilo tako njegovo razmerje z ameriško smučarko Lindsay Vonn, ki je trajalo med letoma 2013 in 2015. Zaradi vseh incidentov je izgubil številne sponzorje, kot so General Motors, Gatorade in Gilette, kar ga je stalo več milijard dolarjev. Edina sponzorja, ki sta ne glede na vse ostala ob ikoni golfa, sta bila Nike in ustvarjalec videoiger EA Sports.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!