Liga NFL je produkt, ki se je pred petnajstimi leti preselil v Evropo, pozneje je bilo nekaj tekem rednega dela odigranih tudi v Mehiki, v nedeljo pa je na sporedu nov zgodovinski mejnik. Münchenska Allianz Arena bo gostila prvo srečanje najvišje ravni ameriškega nogometa na nemških tleh.
Širitev izdelka onkraj Atlantika, v Veliko Britanijo je bila za najpriljubljenejše tekmovanje v ZDA vsekakor uspešnica.
Vsa srečanja v Londonu so razprodana, število spektaklov se je iz enega samega na leto razširilo na tri jesenske, ob samih tekmah pa se proda tudi na kupe, z NFL povezanih, navijaških artiklov. Da namerava liga srečo poskusiti še kje drugje, kot le na trgih Anglije in Mehike, je komisar tekmovanja Roger Goodell povedal že pred Super Bowlom februarja 2018.
“V London kluba (op.a.: Jacksonville Jaguars) ne bomo preselili za stalno, saj bi to pomenilo prevelik logistični zalogaj. Obstaja precej več možnosti za to, da se tekma rednega dela recimo odigra v Šanghaju,” je tedaj dejal Goodell.
Razprodali bi stadion za 3 milijone gledalcev
Toda pred Kitajsko, Brazilijo, Kanado in Južno Korejo, kjer je liga NFL marketinško bojda še najbolj dejavna in posledično priljubljena, je priložnost dobila Nemčija. Enotedenska selitev na Bavarsko se je izkazala za zadetek v polno. Vstopnic se praktično ni dalo nabaviti in verjetno bo enaka praksa prihodnje leto, ko tekmo rednega dela gosti Frankfurt.
“Če bi imel stadion neomejeno zmogljivost, bi lahko prodali tri milijone vstopnic, torej za približno 40 Allianz Aren! Česa takega ne pomnim, na neki točki se je v vrsto prek spletnih prodajaln postavilo 800 tisoč posameznikov,” je skozi mešanico šoka in navdušenja prejšnji teden razlagal direktor NFL pisarne v Nemčiji, Alexander Steinforth. Takšno raven zanimanja za tekme lige NFL tekmovanje obravnava le takrat, ko je na sporedu tekma leta, sloviti Super Bowl.
Kapaciteta Allianz Arene za srečanje Buccaneers – Seahawks je 75.024 sedežev.
Eden izmed ljubiteljev ameriškega nogometa je na družbeno omrežje Twitter objavil zajem zaslona, ki ga je pričakal ob prijavi na nakup dragocenega koščka papirja: “Ste na čakalnem seznamu. Takoj, ko boste na vrsti, vas bomo preusmerili na zaključek nakupa. Pred vami je 1,998,120 posameznikov.”
So hab ich mir das vorgestellt ... 😎
— René Bugner (@RNBWCV) July 19, 2022
PS: Symbolbild der Ticketmaster Warteschlange für das erste NFL Regular Season Game in München pic.twitter.com/jFBM2kBXIw
Eden izmed glavnih razlogov za takšno mrzlico med evropskimi ljubitelji lige NFL je dejstvo, da v München prihaja največje ime ameriškega nogometa – Tom Brady. Z Buccaneers bo skušal priti do pete zmage v sezoni, a ima v presenečenju sezone, Seattlu, visoko prepreko.
Del spektakla tudi Sportklub
Poleg tega gre razloge za evforijo iskati v naslednjem dejstvu: lanska raziskava je pokazala, da ameriški nogomet oziroma ligo NFL v Nemčiji aktivno spremlja 15 odstotkov odraslih moških. Anketirali so osebe, starejše od 15 leta.
Srečanje med Seahawks in Buccaneers si boste v nedeljo ob 15.30 uri lahko v neposrednem prenosu ogledali na programu Sportklub 3.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje