Univerzitetna košarka in ameriški nogomet spet na Sportklubu

Ameriški nogomet 25. Avg 202315:55 0 komentarjev

Premium paket ameriškega športnega programa bo od te sezone spet na voljo vsem gledalcem Sportkluba. United Media, vodilno medijsko podjetje v jugovzhodni Evropi, je podpisala večletno pogodbo z največjim ameriškim športnim televizijskim kanalom ESPN.

Po zaslugi slednjega bodo na televizijskih programih Sportkluba v celotni regiji ekskluzivno predvajane tekme NCAA košarkarske lige in lige ameriškega nogometa, najboljše dokumentarne športne oddaje ter arhivski posnetki največjih boksarskih dvobojev. Gledalci Sportkluba v Srbiji, na Hrvaškem, v Sloveniji, Bosni in Hercegovini, Črni Gori in Severni Makedoniji si bodo vsak teden lahko ogledali vsaj pet najbolj atraktivnih košarkarskih tekem in tekem ameriškega nogometa, kot tudi celoten t. i. “March Madness” (marčevska norost, op. a.), končnico prvenstva v košarki in vse Bowle na zaključku sezone ameriškega nogometa.

Začnemo že ta konec tedna!

Sezona ameriškega nogometa se začenja že 26. avgusta in bo potekala do začetka decembra, ko bomo v roku enega meseca lahko spremljali kar 43 Bowl tekem. Košarkarska sezona traja od meseca novembra do meseca marca, ko je na sporedu popularni March Madness, končnica z 68 najbolj uspešnimi univerzami v sezoni, ki se zaključi s turnirjem finalne četverice v Glendalu. Ta bo potekal 6. in 8. aprila 2024.

FOTO: Guliverimage

Direktor Sportkluba Nemanja Simeunović je izpostavil: “Ameriški univerzitetni šport je bil naš paradni konj v prvih sezonah Sportkluba in zelo smo veseli, da bomo našim gledalcem ponovno omogočili, da si lahko ogledajo najbolj talentirane športnike ter hkrati rivalstva med univerzami, ki so veliko bližje evropskemu načinu dojemanja športa. Z izjemno bogatim ESPN arhivskim gradivom bomo gledalce spomnili tudi na čase, ko smo se vsi zbujali v zgodnjih jutranjih urah, da bi si lahko ogledali najboljše boksarje, ponudbo na naših televizijskih programih pa bomo dodatno obogatili z izjemnimi športnimi dokumentarnimi oddajami.”

O podjetju:

United Media je del skupine United Group in vodilno medijsko podjetje v jugovzhodni Evropi, ki deluje v osmih državah.

S pomočjo 4.200 zaposlenih, United Media letno proizvede več kot 40.000 ur izvirnih vsebin, katere vodilni mednarodni operaterji nato distribuirajo na trg, ki zajema več kot 40 milijonov ljudi. Poleg tega ima United Media v svojem portfelju 55 televizijskih postaj in uspešen digitalni portfelj s 30 portali, kot tudi 6 časopisov in 5 radijskih postaj.

Podjetje nudi tudi edinstveno storitev oglaševanja s prodajo oglasnega prostora in natančnim targetiranjem ciljne skupine izbranega programa.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!