Da je Super bowl največji vsakoletni športni dogodek v ZDA, ni nikakršna skrivnost, a tudi v povezavi s tem spektaklom še zmeraj padajo rekordi. Več kot tri mesece pred tekmo leta čez lužo je televizijski kanal, zadolžen za pokrivanje srečanja, uspel prodati čisto vse oglase, ki bodo spremljali televizijski prenos.
Sezona lige NFL 2023 je v polnem zamahu, danes se s tekmo Kansas City – Miami še drugo leto zapored odvija tekma rednega dela v Nemčiji, tako da se “cirkus” prebija izven meja ZDA.
Tam je ta šport vendarle daleč najbolj priljubljen in ne čudi podatek, da so pregrešno drage oglase za spektakel leta uspeli prodati že na začetku novembra. Televizijska mreža CBS, ki bo v noči z 11. na 12. februar 2024 pokrivala dogodek iz zvezne države Nevada, si mane roke, saj je povprečna cena TV oglasa znašala 7 milijonov ameriških dolarjev.
Preračunano v nam bolj domače številke: 6.52 milijona evrov za TV reklamo, ki traja le pol minute.
Da dogodek postaja izjemna priložnost za zaslužek organizatorjev in TV postaj, priča dejstvo, da so podjetja za polminutni oglas pred osmimi leti (2015) odštela “le” štiri milijone evrov. Proizvajalci hrane, pijače, čistil, elektronskih naprav in ostalih zadev, ki se oglašujejo med tekmo, za pičlih 30 sekund, ko pač lahko dobijo svoj košček prostora “pod soncem”, že nekaj let stojijo v vrsti.
Ameriški mediji tako poročajo, da je CBS (sicer del korporacije Paramount Global) kar 70 odstotkov oglasnega prostora med Super bowlom prodala še pred avgustovskimi poletnimi kampi ekip, torej že mesec dni pred začetkom sezone. Dogodek bo med polčasom popestril pevec Usher.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!