V profesionalnem kolesarskem svetu še naprej odmeva novica o morebitni združitvi moštev svetovne serije Jumbo Visme in Soudal QuickStepa. Kot kaže, pa nad razkritjem nizozemskega portala Wielerflits niso presenečeni zgolj v kolesarski javnosti, temveč tudi v ekipi Primoža Rogliča.
Za Global Cycling Network (GCN) se je o potencialnem nastanku nove ekipe Soudal-Visma oziroma Visma-Soudal odzval član ekipe Jumbo Visma, ki pa – pričakovano – ni želel biti imenovan. Moštveni kolega Primoža Rogliča je priznal, da je bila novica tudi zanj, tako kot praktično za celotno kolesarsko javnost, veliko presenečenje.
“O tej novici sem prvič slišal pred desetimi minutami, ko me je ekipni kolega spraševal o tem. V ekipi se o tem nismo pogovarjali, zato je to velik šok. Če razmišljam logično … V Jumbo Vismi nimamo več nobenega prostega mesta za kolesarje. Kako bi 15 kolesarjev združili z zasedbo iz QuickStepa? Če bi se pogovarjali o združitvi QuickStepa z Ineosom, bi bilo izvedljivo. Z nami pa … Ko pogledam število kolesarjev, se mi ne zdi mogoče,” je bil iskren.
“Toda nikoli ne veš. To je le moje mnenje. Prav tako ne razumem povsem namena, zakaj bi se dve najboljši ekipi združili. Kakšen je razlog?” ideje ni povsem razumel. Prav tako je dodal, da sta načina delovanja v ekipah povsem različna. “Miselnost je res drugačna. Jumbo ima drugačen odnos do kolesarjev, do ljudi. Tudi Richard (Plugge, šef Jumbo Visme, op. p.) in Patrick (Lefevere, šef Soudal QuickStepa, op. p.) imata drugačen pogled na kolesarje in ekipo. Ne morem reči, da je možnost za to združitev ničelna, a po mojem mnenju je zelo nizka,” je še dodal neimenovani kolesar Jumba.
Na Twitterju se je o tej tematiki oglasil nekdanji šef Lanca Armstronga Johan Bruyneel in opozoril, da morebitna združitev ne bi pomenila, da bi katerikoli kolesar ostal brez službe. “Ekipa bo morala najti rešitev za vse kolesarje in člane osebja, ki imajo veljavno pogodbo. Morali bodo izpolniti pogodbo do konca ali pa najti ekipo, ki bi to storila namesto njih. In bo kolesarja v svoje vrste lahko pripeljala brez odškodnine. Če tega v novonastalem moštvu ne bodo storili, jim Mednarodna kolesarska zveza (UCI) ne bo dala zelene luči za združitev. Prav tako bodo kolesarji, ki so pod veljavno pogodbo, pa ne bodo želeli biti del nove ekipe, lahko brez odškodnine odšli v druga moštva. Tega jim nekdanja ekipa ne bo mogla preprečiti.”
Roglič se je v nedeljo mudil v Mariboru, kjer je pod okriljem svoje fundacije kolesaril za dobrodelni namen. Z njim smo se predstavniki sedme sile pogovarjali, še preden je novica o potencialni združitvi prišla v javnost. Je bil pa že o morebitni opciji z nastopom treh kapetanov Jumbo Visme na eni dirki nepričakovano zgovoren: “Kaj naj rečem? Če mene vprašate in spet lahko govorim samo zase, si želim, da bi bil samo jaz kapetan. A v ekipi nisem sam. Imamo 27 kolesarjev in en kup športnih direktorjev. Imamo veliko ljudi, vodij, interesov. In tako se vse skupaj oblikuje v strategijo dirkanja.” Dotaknil pa je tudi nedavno končane dirke po Španiji, na kateri je taktika Jumbo Visme v lovu na trojne stopničke občasno delovala precej neusklajeno.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje