Caitlin Clark bo v svoji prvi sezoni v WNBA zaslužila "le" 76 tisoč dolarjev. Za primerjavo, prvi izbor na naboru lige NBA Victor Wembanyama je v prvi sezoni v žep pospravil dobrih 12 milijonov dolarjev, kar je 159-krat več od Američanke, ki pa se ji obeta velik posel s športnim velikanom Nike.
Caitlin Clark je pomagala žensko univerzitetno košarko dvigniti na novo raven, postala je najboljša strelka v zgodovini košarke NCAA in bila izbrana kot prva na naboru WNBA. Po poročanju Wall Street Journal bo zdaj s podjetjem Nike podpisala osemletno pogodbo v vrednosti 28 milijonov dolarjev.
Američanka je bila zelo zaželena med blagovnimi znamkami. State Farm, Gatorade, Panini in drugi so z novo članico Indiana Fever podpisali pogodbo o sodelovanju. Vrednost teh pogodb znaša približno 3 milijone dolarjev.
Navedene pogodbe bodo Clark pomagali, da bo dopolnila svojo plačo novinke v WNBA, ki znaša 76.535 dolarjev. Prvi izbor na naboru lige NBA bo za leto 2023 je prejel nekaj več kot 12 milijonov dolarjev, kar je kar 159-krat več od tega, kar bo na svoj račun dobila 22-letnica.
Sponzorske pogodbe so pomembne tako za blagovne znamke kot za športnike in nobeno športno podjetje ne namenja več sredstev kot Nike. Leta 2023 je Nike za trženje zvezdnikov, kot so LeBron James, Serena Williams in Derek Jeter, porabil 4 milijarde dolarjev.
Osrednji zvezdniki v ligi NBA imajo tudi lastno linijo športnih copat. Novo, že tretjo, je pred kratkim predstavil tudi Luka Dončić. Na drugi strani je to veliko bolj redek pojav v ligi WNBA.
Po besedah Briana Nagela, analitika maloprodaje pri Oppenheimerju, je Clark šele četrta igralka, to so Breanna Stewart, Sabrina Ionescu in Elena Delle Donne, v ligi WNBA, ki ima lastno linijo športnih copat.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!