Slovenska navijaška odprava je ena navadna mavrica (FOTO)

Euro2024 23. Jun 202418:48 2 komentarja
navijači
FOTO: Uroš Skaza

Medtem ko sta imeli obe dosedanji slovenski nasprotnici na Euru – Danska in Srbija – navijače, oblečene v enotno rdečo barvo, je pri slovenski odpravi ljubiteljev nogometa moč opaziti precejšnjo raznolikost.

Pojav niti ne čudi, kajti slovenska nogometna reprezentanca je v dobrih 30 letih obstoja kar precej menjavala vsebino “garderobne omare”.

Prvo uradno tekmo je izbrana vrsta odigrala v barvah zastave, torej z rdečimi nogavicami, modrimi hlačkami in belimi dresi, a hitro presedlala na zeleno-belo kombinacijo. Takratni veljaki so določili, da se na tak način poklonijo slovenskemu nacionalnemu simbolu, lipovemu listu.

Zeleno-belo opravo, pri čemer je bila zelena dokaj temna, v različnih inačicah je slovenska reprezentanca nosila do leta 2012, ko je z novim opremljevalcem kožo prelevila v belo in svetlo modro s pridihom zelene.

Foto galerija:

slovenski navijači slovenski navijači
FOTO: JaKo
Slovenski navijači Slovenski navijači
Foto: Uroš Skaza
Slovenski navijači Slovenski navijači
Foto: Uroš Skaza
Navijač Slovenija Navijač Slovenija
FOTO: Uroš Skaza
Slovenski navijači Slovenski navijači
FOTO: Uroš Skaza

Leta 2016 je belo barvo pod istim opremljevalcem povsem izpodrinila turkizna, gostujoči dres je postal zelen, tudi ta kombinacija pa je že po dveh letih vzela slovo in se umaknila beli (domač) in modri (gostujoč dres) z obrisom sinjega Triglava na prsih.

Nogometna zveza Slovenije je na trg zgolj v zadnjih šestih letih lansirala nov dres, zadnjega lahko spremljate tudi na tem Euru, medtem ko boste proti Angliji verjetno videli “away” različico v modri barvi s črno trobojnico nad prsmi.

EVOLUCIJA DRESA SLOVENSKE NOGOMETNE REPREZENTANCE

Problem nastane, ker bodo slovenski navijači na tribunah pretežno nosili belo in bodo v torek bržkone enako oblečeni tudi podporniki Anglije. Tako utegnemo biti v Kölnu prikrajšani za še lepšo navijaško kuliso.

Trpi prepoznavnost

Eno izmed svetovno znanih tekstilnih podjetij raznolikost spodbuja s sloganom “United colors of Benetton” (združene barve Benettona). Podoben slogan bi lahko dala zunanji podobi svojih igralcev tudi NZS, le da bi ime podjetja zamenjala z imenom naše države.

Slovenija
Foto: Profimedia

Težko se znebimo občutka, da bi krovna organizacija za prepoznavnost navijaške baze lahko storila še več, smo pa Slovenci na tem turnirju enotni vsaj glede navijanja. O tem si na naših straneh več lahko preberete v naslednjih dneh.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje