Medtem ko planiški organizatorji po prvih treh tekmovalnih dneh zagotovo ne morejo biti zadovoljni z obiskom - skupaj je bilo v dolini pod Poncami za zdaj 14.500 obiskovalcev -, kar gre pripisati predvsem visokim cenam vstopnic, pa je treba za slovenske razmere globoko v žep poseči tudi za jedačo in pijačo.
Če glede organizacije svetovnega prvenstva v nordijskem smučanju zaenkrat ni pripomb, pa v oči bode slab obisk. V treh tekmovalnih dneh so v Planici zaenkrat našteli 14.500 obiskov, v kar so všteti tudi novinarji, tehniki, prostovoljci … To pa je daleč od številk, ki bi jih prvenstvo dnevno ‘moralo’ doseči, da bi organizatorji lahko računali na izpolnitev visokih ciljev glede obiska. Ta je znašal okoli 120 tisoč gledalcev.
Tiste navijače, ki na prizorišče vendarle pridejo, pa zagotovo negativno presenetijo cene dodatne ponudbe. V velikem šotoru ob Areni zabave, ki večji del dneva žalostno sameva, glasbeni program pa je bolj kot ne namenjen le peščici, smo preverili, kakšne so cene hrane in pijače.
Dražje kot v središču Ljubljane
Kar 3,5 evra boste morali odšteti za pol litra vode v plastenki, enaka količina piva stane pet evrov. Cena šilca žganja se začne pri petih evrih, četrt litra kuhanega vina pa še pol evra več. Najcenejša sta kava (od dva evra naprej) in čaj (tri evre).
Zelo bogata je ponudba hrane. A tudi tu so cene navite, primerljive ali celo višje kot v središču Ljubljane. Med najmlajšimi zelo priljubljena porcija ocvrtega krompirčka stane 5,5 evra, jabolčni zavitek še dva evra več!
Pri toplih obrokih pa je najcenejši hotdog, ki vas bo stal osem evrov, cene burgerjev pa se gibljejo med 12 in 13 evrov. Prav toliko stane tudi goveji golaž, najdražja na ceniku pa so svinjska rebra (18 evrov).
Celotni cenik:
Brez Skandinavcev bi bilo še slabše
Da situacija ni takšna, kot so pričakovali, priznava tudi gostinka Anita: “Prvi dan je bilo slabše, pod pričakovanji. Situacija se iz dneva v dan izboljšuje, številke so boljše. A niso se še dosegle pričakovanj. Predvsem za drugi konec tedna pričakujemo največji obisk. Morda že ta vikend, ko bodo prišli tisti, ki čez teden ne morejo.”
Po njenih besedah največ zapravijo Švedi in Norvežani, brez njih bi bilo še bolj prazno. “Slovencev je malo, pridejo na hotdoge in burgerje. Nekateri se že ob pogledu na plakate s cenami obrnejo in zapustijo šotor, drugače pa glede cen zaenkrat ni pritožb,” še doda.
Pogovarjali smo se tudi z Andreasom Rehmom, ki poleg šotora kot edini na stojnici prodaja navijaške artikle. Med najbolj prodajanimi so šali, zastave, klobuki in značke. A izkušeni trgovec, ki je bil v isti službi prisoten že na SP v Seefeldu 2019, vsako leto pa prodaja tudi na novoletni turneji, bi si želel boljše prodaje.
“Gre kar dobro, čeprav prva dva dni ni bilo veliko ljudi. Upajmo, da pridejo v večjem številu za konec tedna. Vsak dan je bolje, zaenkrat največ zapravijo Skandinavci,” pravi Nemec, ki pa je zadovoljen z organizacijo prvenstva. “Prizorišči sta skupaj, tudi naš hotel blizu. Ljudje so zelo prijazni,” še pohvali.
Nič ceneje ni niti v medijskem središču, kjer dnevni obrok stane 17 evrov.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje