Na dirki po Franciji je po napornih devetih etapah danes čas za prvi prosti dan. Ob tej priložnosti osvetljujemo prihod Red Bulla k ekipi Bore Hansgrohe skozi oči šefa nemške zasedbe Ralpha Denka.
Že vse odkar so se v začetku leta pojavile špekulacije, da se bo ekipi Bora Hansgrohe kot večinski lastnik pridružil Red Bull, je postalo jasno, da se bo kolesarski svet spremenil. Ko je konec januarja avstrijska agencija za varstvo konkurence prižgala zeleno luč, je bil prihod rdečih bikov le še korak stran.
Nakup 51-odstotnega deleža ekipe, ki je zaradi Primoža Rogliča od letos naprej zelo priljubljena tudi pri nas, se je zgodil že v preteklih mesecih. V praksi pa je zaživel tik pred začetkom dirke po Franciji, ko se je moštvo uradno preimenovalo v Red Bull Bora Hansgrohe in predstavilo svoje nove barve.
“Pogodbo o lastništvu smo podpisali konec aprila. To res ni dolgo nazaj. Časa je bilo do Toura zelo malo. Nekaj podpore smo dobili že od oddelka za prehrano v formuli ena, uporabljamo lahko center v Salzburgu. To so majhni delčki v primerjavi s tem, kaj bo v prihodnosti. Red Bullova struktura je res velika, za moje pojme je tudi najboljša v športu. To je tudi razlog, zakaj smo tukaj. Ne samo denar,” je odločitev, kaj pomeni prihod novega sponzorja za letošnji Tour, pojasnil ustanovitelj ekipe Ralph Denk.
Iskanje igle v senu
Toda zasedba, ki ji ostajata zvesta dozdajšnja sponzorja Bora (proizvajalec kuhinjskih nap) in Hansgrohe (proizvajalec kopalniške opreme), želi skupaj z rdečimi biki graditi predvsem dolgoročno zgodbo. In ustvariti blagovno znamko z ikoničnimi kolesarji.
“Enega že imamo s Primožem. Ampak ni več star 21 let. Kdo pa bo naslednji? To je za nas ključno vprašanje. Naš pristop ni takšen, da bi kovček denarja prinesli Mauru Gianettiju (šefu ekipe UAE Emirates, op. p.) in kupili Tadeja Pogačarja. Za nas je pomembno, da najdemo novega Primoža ali Tadeja, Remca … Zato v razvojno strukturo vlagamo veliko denarja. Imamo uspešno ekipo do 19 let, pogrešamo pa ekipo do 23 let. To bomo zdaj lahko ustanovili s pomočjo Red Bulla. Skušali bomo najti novo iglo v senu,” je načrte za prihodnost predstavil Denk.
Višina vložka ostaja skrivnost
Ob tem nemškega kolesarskega entuziasta veseli, da Red Bull ne želi takojšnjih rezultatov, pa čeprav se je ekipa RBH, kakršna je njihova nova uradna kratica, na Tour odpravila z jasnim ciljem po rumeni majici.
“Pri Red Bullu so zelo sproščeni. Naš pristop ni, da skušamo kupiti najboljše kolesarje ta trenutek. Ne razumite me narobe, Red Bull je zelo tekmovalen. A razumejo, da potrebujemo čas, da razvijemo celotno ekipo in strukturo. Nekako gre za srednjeročni cilj, da postanemo ena najboljših in prepoznanih ekip v svetovni seriji,” je pojasnil Rogličev šef, ki pa točnih številk, koliko denarja v skupno malho prinaša proizvajalec znane energijske pijače, ni želel razkriti. Kdo je najbogatejša ekipa v svetovni seriji, je tako še vedno le ugibanje. “Ne vem, kakšen proračun imajo ostali. Smo pa v igri z največjimi. Videli bomo, kdo je sposoben vlagati v prave stvari, s pravim učinkom.”
Več denarja pa kljub iskanju in vzgajanju mladih kolesarjev pomeni tudi možnost nakupa izkušenejših, že uveljavljenih tekmovalcev v svetovni seriji. “V ekipi potrebuješ dobro mešanico izkušenih kolesarjev in mladih talentov. V nekaterih drugih ekipah je nekaj fantov, ki so še pod radarjem, naši skavti pa so že v stiku z njimi. O prestopih pa, kot veste, zaradi pravil UCI ne smemo govoriti. Je pa jasno, ne iščemo zgolj mladih fantov pod 17 leti, ampak tudi druge kolesarje,” Denk ni smel komentirati špekulacij, da je pred vrati Bore tudi Jan Tratnik.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje