V sobotnem večeru nas v Celju čaka eden izmed vrhuncev letošnje nogometne sezone. V finalu pokala Pivovarne Union se bosta namreč v večnem derbiju za edino preostalo domačo lovoriko udarila državna prvakinja Olimpija in Maribor, ki v pokalnem tekmovanju rešuje sezono. Odgovor na vprašanje, kdo bo boljši na igrišču, bomo seveda dobili po 90 ali še več minutah spopada večnih rivalov, precej manj negotov pa se zdi razplet navijaškega dvoboja na tribunah.
Z nekaj več kot 13.000 sedišči je celjski stadion Z’Dežele drugi največji v državi. Več gledalcev sprejmejo samo ljubljanske Stožice, ki so v letošnji sezoni na tekmah superiorne Olimpije praviloma kazale zelo bledo podobo. Tudi celjski stadion v tej sezoni še ni bil tako zapolnjen, kot bo na sobotnem spektaklu v finalu pokala, zasluge za to pa si lasti predvsem vijoličasta navijaška armada.
Navijači NK Maribor so namreč že do srede dopoldne razprodali dva navijaška sektorja, ki jim jih je doslej namenil organizator, torej Nogometna zveza Slovenije. V prodaji so vstopnice v 3. in 4. sektorju, že zdaj pa je jasno, da bo vijoličaste v Celju podpirala zagotovo več kot tisoč glava navijaška množica.
Drugačno je očitno navijaško vzdušje v Ljubljani. Kot je razvidno s fotografije, Ljubljančani za zdaj še niso zapolnili svojega sektorja, polovica prvotno namenjenih navijaških mest je za zdaj še na voljo. Razprodana pa sta sektorja C in D, na katerih bodo nevtralni ljubitelji nogometa.
So pa v prodaji tudi mesta na zahodni tribuni stadiona Z’Dežele, ki na veliki večini tekem popolnoma sameva. Mesta na tej tribuni bodo sicer zasedli tudi nogometaši in predstavniki klubov, ki so v tej sezoni nastopali v pokalnem tekmovanju. Spomnimo, letos se je pokalno tekmovanje začelo na najnižjih nivojih slovenskega nogometa, razplet pa je bil z nevtralnega vidika idealen – v finalu bo na sporedu večni derbi.