“Pogačarmanija” tudi v Indoneziji ter Trinidadu in Tobagu

Kolesarstvo 18. Jun 20229:00 > 9:06 0 komentarjev
Foto: Jan Gregorc

Kolesarjenje v Sloveniji je v zadnjem obdobju med bolj priljubljenimi športi. Če so kolesarji poskrbeli za obilico odmevnih uspehov, so navijači poskrbeli za pravo navijaško mrzlico. Toda, če je Tadej Pogačar pričakovano zvezdnik na domačih tleh, pa je morda nekoliko presenetljivo, da je interes za njegove navijaške izdelke večji izven Evrope, prednjači predvsem Južna Amerika.

Če ste se v minulih dneh obiskali zaključke etap Dirke po Sloveniji ste zagotovo opazili stojnico, ki ga krasi volk z napisom Tadej Pogačar. Seveda se je slovenskega kolesarskega asa posledično prijel tudi vzdevek volk iz Komende.

Projekt je sicer nastal šele pred dobrimi tremi leti — leta 2019, ko je Pogačar nase opozoril predvsem na Vuelti, še nekaj mesecev prej pa je zablestel na Dirki po Kaliforniji.

“Nekje okoli 20 odstotkov celotne prodaje predstavlja Evropa. Trinidad in Tobago, Indonezija, Kolumbija, to je neverjetno. Vsekakor nismo pričakovali tolikšnega zanimanja. Sprva smo začeli v Evropi, nato pa se je razširilo. Če bi gledali zgolj po prodaji artiklov, je Tadej Pogačar zagotovo veliko večja zvezda izven Evrope,” je dejal prvi mož stojnice Darko Švetak.

Foto: SK

Kamen spotike: Pogačar ali Roglič

Kot dodaja Švetak, smo se v Sloveniji ponovno razdelili na dva pola. “V Sloveniji imamo težavo … Z dvema. Smo se nekoliko razdelili, pa smo bili večkrat sosedi s stojnico, ki je prodajala stvari od Rogliča. Veliko bolj zamerim ljudem, ki neprimerno odregirajo. Sam sem vprašal, kaj bi bilo v obratnem primeru, torej, če bi Roglič lovil zmago na zadnjem kronometru. Onedva sta v nasprotnih ekipah, na koncu koncev tekmujeta zato, da zmagata. Vsekakor imamo mnoge korektne navijače, ki pridejo v majicah Rogliča in kupujejo tudi stvari od Tadeja.”

Slovenija se prebudi v času dirke

Kot so pojasnili na stojnici, največ zanimanja za artikle prejmejo prav v času Dirke po Sloveniji. V času ostalih večjih dirk pa so v ospredju predvsem nakupi iz tujine.

“V času dirke je tudi nenormalno veliko zanimanja. Slovenija se najbolj prebuja sedaj, v času Dirke po Sloveniji. V času ostalih večjih dirk (Tour de France, Vuelta), pa je glavnina zanimanja iz tujine,” pojasni Švetak.

Seveda z vse večjim dosegom in vse večjim prometom, obstajajo vprašanja, kako naprej.

“Za prihodnost sedaj potekajo dogovori, da bi naredili iz tega še nekakšno znamko oziroma brand. Tako bi se njegov logotip pojavljal na najrazličnejših stvareh — od čelad, čevljev do sončnih očal. S tem, ko bi še različna podjetja opravila marketing po celem svetu … Je pa treba poudariti, da mnoge od teh stvari niso za vsakdanje navijače, ker bo, oziroma je cena enostavna previsoka. To je čisto popolnoma druga sfera. Verjetno bodo prodajali tudi najrazličnejše stvari, kot so jakne, toda za te stvari bodo cene dosegal po več sto evrov. Treba je imeti nekaj, kar je dostopno širši množici, nekaj pa mora biti za prestiž,” še doda prvi mož spletne trgovine.

Pogosto se zgodi, da jih določene stvari še vedno presenetijo. “Pred kratkim smo začeli tudi s prodajo UAE dresov. Zanimivo je, da smo jih veliko prodali v času te dirke. Recimo, na maratonu Franja, nismo prodali niti enega, pa so kolesarji. Ni napisanega pravila. Vsekakor smo pričakovali, da nekaj več interesa na maratonu Franja vseeno bo, pa ga ni bilo, je bilo pa zato toliko več zanimanja v zadnjih dnevih,” zaključi Švetak.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!