V svoji tradicionalni kolumni za belgijski časopis Het Nieuwsblad je Patrick Lefevere, vodja moštva Soudal Quick-Step, pojasnil številne okoliščine glede potencialne združitve njegovega moštva z Jumbo-Vismo. 69-letnik, ki se bo ob uspešnem združevanju umaknil v ozadje novonastale ekipe, je razkril, da je vstop Amazona kot sponzorja Jumbo-Visme spremenil celotno situacijo.
“Soudal, Quick-Step in Visma bi našli vsak svoje mesto v ekipi. Če prihaja še Amazon kot četrti igralec, pa se razmerja podrejo. Kolikor vem sam, se še do prejšnjega tedna ni omenjalo njihovega prihoda,” je Patrick Lefevere zapisal za belgijski Het Nieuwsblad. Šef Soudal Quick-Stepa, ki je tudi občasni kolumnist omenjenega medija, se je seveda tokrat ukvarjal predvsem z napovedano združitvijo z Jumbo-Vismo.
69-letnik, ki je sicer še v sredini tega tedna zanikal konkretni projekt ’Soudal-Visme’, je zdaj razkril, kako je do ideje nove ekipe sploh prišlo. Prvi zametki so luč sveta ugledali že pred julijsko dirko po Franciji. “Srečala sta se Zdenek Bakala, večinski lastnik Soudal Quick-Stepa in Robert van der Wallen, član nadzornega odbora Jumbo-Visme. Sestanek je bil organiziran v kontekstu OneCyclinga, projekta, kjer se številne najboljše ekipe trudijo utrditi skupno mesto v kolesarski ekonomiji. Očitno se moštvi med sabo dobro razumeta, čeprav je bilo vmes nekaj zadovoljstva glede našega moštva, ki naj ne bi delovalo dovolj dobro,” je bil iskren Lefevere.
“To je vodilo do novega sestanka, ki se je zgodil na Dunaju predzadnji dan Toura de France. Tokrat je bil zraven tudi Richard Plugge (generalni menedžer Jumbo-Visme, op. p.). Pogovarjali smo se dobro uro, nato pa odleteli v Pariz. Nato je minilo nekaj časa, sam sem v tem času o pogovorih obvestil Soudal in Quick-Step, Richard je obiskal Vismo. Nato pa smo po nekaj časa podpisali pismo o namenu združitve. Namen je ustvariti ekipo, v kateri si delež delijo Bakala, van der Wallen in Plugge, sam pa bi svojega prodal. Leta naredijo svoje,” je še dodal Belgijec.
Želja je, da Evenepoel ostane. Kaj pa Roglič?
Ogromno vprašanj v javnosti povzroča dejstvo, da imata ekipi za prihodnjo sezono skupno podpisanih 50 kolesarjev. Zgornja meja pa je za ekipo v svetovni seriji postavljena pri številki 30. Kaj bo s preostalo dvajseterico in presežnimi delavci v ozadju? “Tega se še nismo lotili. Ni bilo še odločeno, kako bo izgledala združena struktura moštva. Imeli smo ogromno srečanj z odvetniki in svetovalci. Naš namen je, da bo v ekipi ostal Remco Evenepoel. Prosil sem ljudi iz Jumbo-Visme, naj se sestanejo z njim in pred kratkim so se. To so problemi, s katerimi se bo kot novi direktor ekipe ukvarjal Plugge. Sam se bom umaknil,” je dejal Lefevere, ki naj bi prevzel mesto v nadzornem odboru.
Ob koncu je kolesarski delavec, ki je poznan, da je brez dlake na jeziku, potrdil, da bo več jasnega že prihodnji teden. “Po tistem pismu se je vse skupaj preveč vleklo. A tako se ne more nadaljevati niti za tri dni. Zdenek Bakala prihaja v Evropo, več bo znanega že v ponedeljek,” je zaključil.
Kmalu po objavi Lefeverjeve kolumne je postalo jasno, da v ekipi Jumbo-Visme – pa če bo združitev s Soudalom uspešna ali ne – ne bo prostora za Primoža Rogliča. 33-letni Slovenec je pred startom dirke po Emiliji za več medijev, tudi za Val 202 potrdil, da bo po koncu letošnje sezone zapustil nizozemsko moštvo. “Lahko potrdim, da odhajam iz ekipe, kjer sem trenutno. Vse ostale detajle bi skušali razkriti po koncu sezone, po moji zadnji dirki. Zdaj sem tukaj z namenom, da dirkam, da naredim tisto, za kar sem tu, potem pa ostalo,” je dejal. Ni pa želel razkriti, za katero moštvo bo od novega leta naprej.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!