Kot poročajo tuji mediji, se je Marija Šarapova po koncu teniške kariere resno vrgla v poslovne vode. Sibirska šampionka, zmagovalka petih turnirjev velike četverice, je z nagradami na turnirjih in s pokroviteljskimi sredstvi zaslužila vrtoglavih 220 milijonov dolarjev (206 milijonov evrov). Prejšnji mesec se je pojavila na modni prireditvi Valentino v Parizu.
“To je šele začetek,” je v mikrofon, in sicer na temo svojega poslovnega udejstvovanja, dejala nekdanja številka 1 svetovnega tenisa, ki je sicer ravno včeraj praznovala 37 let.
S posli se je Marija Šarapova začela ukvarjati že med profesionalno teniško kariero. Tako je kar nekaj sredstev vložila v zagon proizvajalca sladkarij Sugarpova in ko je ta presegel dobiček v vrednosti 20 milijonov dolarjev letno, ga je prodala ter se usmerila v druge sektorje.
Njen prvi poskus v gospodarstvu je bila pomoč pri ustvarjanju dišave leta 2005. Mimogrede, Šarapova ima na družbenem omrežju Instagram 4,6 milijona sledilcev.
Skupaj z ameriškim teniškim igralcem Andyjem Roddickom sta bila tedaj tudi idejni vodji zagona hotelske aplikacije, a se ta “biznis” ni obnesel.
Za nagrado dobila kar tri avtomobile
Šarapova je predlani postala tudi mati, na teniška igrišča pa se kot profesionalka, vsaj tako sama pravi, ne želi več vrniti.
“Rada spremljam tenis, a res poredko vzamem lopar v roke. Saj bi, pa moji prijatelji ne želijo igrati z menoj,” je nedavno izjavila in nakazala, da jo obkrožajo ljudje, ki so za njeno raven pač preslabi.
Ta teden najmočnejši turnir serije WTA poteka v Stuttgartu, ki je Rusinji zelo pri srcu. “Trikrat sem ga osvojila in za nagrado vedno dobila porsche,” se glavne trofeje spominja Marija. V preteklosti je povedala, da ima najlepše spomine na finale Wimbledona leta 2004, ko je porazila Sereno Williams: “Imela sem 17 let in sploh nisem dojela, kaj se dogaja. Uresničile so se mi otroške sanje.”
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!