Na morebitno združitev moštev Jumbo-Visme in Soudal Quick-Step se je prvič odzvala tudi Mednarodna kolesarska zveza (UCI). V sporočilu za javnost so zapisali, da če ena od ekip v naslednjih dveh sezonah ne bo potrebovala licence, se bo število ekip v svetovni seriji zmanjšalo z 18 na 17.
“Mednarodna kolesarska zveza bi rada izpostavila, da takšen proces mora spoštovati naša pravila. Ta določajo, da se v specifičnih situacijah mora spoštovati že obstoječe pogodbe kolesarjev, ekipnih menedžerjev in ostalih članov osebja, kot so zdravniki, mehaniki in vozniki. To je za UCI najpomembneje,” se glasi glavni odstavek UCI-ja o morebitni združitvi nizozemske Jumbo-Visme in belgijskega Soudal Quick-Stepa.
To je prvi javni odziv krovne zveze na napovedano združitev obeh moštev, ki sta jima bili v začetku letošnjega leta podeljeni triletni licenci za nastopanje v svetovni seriji. Ta se torej izteče ob koncu decembra 2025, a kot so pri UCI še zapisali v sporočilu, se seznam osemnajstih lahko tudi skrči. Če ena od ekip licence v prihodnjih dveh letih ne bi potrebovala, se bo tako število moštev na najvišjem nivoju zmanjšalo iz 18 na 17.
V praksi pa bo to pomenilo, da bodo najboljše tri ekipe iz drugorazrednega ProToura dobila posebna povabila za nastop na vseh največjih dirkah (vključno z Girom, Tourom in Vuelto). Trenutno sta takšno vabilo prejeli dve najboljši ekipi te kategorije – Lotto Dstny in Israel Premier-Tech, v prihodnjem letu pa bi se jima pridružila še norveška Uno-X.
Zanimanje za morebitno združitev je vsaj v slovenskem kolesarskem okolju nekoliko upadlo, odkar je Primož Roglič napovedal, da zapušča Jumbo-Vismo. Kje bo Zasavec nadaljeval kariero, še ni znano, če je še ob koncu tedna za favorita veljal Ineos, pa je po objavi Gazzetto dello Sport prvi favorit nemška Bora-Hansgrohe.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!