Vroče vstopnice za poslovilni večer Gorana Dragića

Košarka 31. Jan 202410:25 3 komentarji

Night of the Dragon. Tako se uradno glasi spektakularni košarkarski dogodek, s katerim se bo 24. avgusta tudi uradno upokojil ljubljanski zvezdnik Goran Dragić. Znan je tudi termin začetka prodaja vstopnic.

”Nakup vstopnic bo mogoč v četrtek, 15. februarja, od natanko 12.37 dalje. Zakaj ravno tako nenavadna ura? Zavoljo simbolike. Največji del kariere v Ligi NBA in reprezentanci je Gogi namreč nosil drese s številkami 1 (Phoenix Suns), 2 (Phoenix Suns), 3 (Houston Rockets, reprezentanca) in 7 (Miami Heat, Chicago Bulls, Toronto Raptors),” slabih sedem mesecev pred poslovilno tekmo zlatega kapetana Gorana Dragića sporočajo organizatorji dogodka, ki bo nosil naziv Zmajeva noč oziroma Night of the Dragon.

V prvi fazi bo šlo preko platform Eventim in Petrol Tickets v prodajo približno 10.000. Cena? Vstopnice bodo razdeljene na štiri kategorije, in sicer bodo tiste v zelenem ringu stale 75 in 89 evrov, v zgornjem oziroma rdečem ringu pa 35 in 45 evrov.

Celoten izkupiček od prodaje vstopnic bodo organizatorji dogodka namenili v dobrodelne namene, in sicer projektu Botrstvo v športu (pod okriljem Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje) in Fundaciji Goran Dragić.

Goran Dragić. FOTO: Aleš Fevžer

Spomnimo, Dragićev poslovilni spektakel bo razdeljen na petkov večerni in bolj interni dogodek (23. 8.), na katerem bo po vzoru ”drafta” potekal tudi izbor obeh ekip, ter na sobotno poslovilno tekmo (24. 8.). Dragić obljublja pester seznam zvezdnikov. Giannis Antetokounmpo, Nikola Jokić, Jimmy Butler, Luis Scola, Bogdan Bogdanović, Steve Nash, Nikola Vučević, Steve Kerr in Marc Gasol je ob domačih gostih na čelu z Luko Dončićem in Radoslavom Nesterovićem le del zvezdniškega nabora.

”Skupaj z Goranom, soorganizatorji, sponzorji in partnerji si želimo celotno Slovenijo povezati za dober namen, zbrati čim več denarja ter ga nato skupaj z Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje transparentno nameniti mladim športnikom in skupinam, ki so tako ali drugače depriviligirane. Že sedaj številni sprašujejo o možnosti dodatnih donacij, saj je Goran Dragić zares neverjetno pozitivna osebnost in močna blagovna znamka tako da ste vsi vljudno vabljeni tudi k podpori prek SMS-sporočil” je v imenu organizacijske ekipe podjetja Spontanzo, agencij Fabulatorij in Sport Media Focus ter Fundacije Goran Dragić povedal vodja projekta Matej Avanzo.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje