Novo poglavje zimskega boja proti rdečim bikom

Smučarski skoki 6. Okt 202310:19 0 komentarjev
Foto: Profimedia

Potem ko odgovorni pri Mednarodni smučarski zvezi že nekaj let blagovni znamki Red Bull omejujejo sponzorski prostor v alpskem smučanju, se njihove aktivnosti zdaj selijo tudi v svet smučarskega skakanja. Čelade z logotipom slovitega rdečega bika bodo očitno kmalu preteklost.

Tenzije med Mednarodno smučarsko zvezo (FIS) in blagovno znamko Red Bull se stopnjujejo. Odgovorni pri FIS-u so namreč v zadnjih letih močno omejili pojavnost rdečih bikov v svetu alpskega smučanja. Nekdanji šampion Marcel Hirscher je moral povsem spremeniti svojo blagovno znamko Von Deer, posledično pa je moral denimo Henrik Kristoffersen nekaj časa tekmovati celo na “črnih smučeh”.

Boj proti izpostavljenosti ene najbolj popularnih energijskih pijač na svetu se zdaj iz alpskega smučanja seli tudi v sfero smučarskih skokov. Kot poroča švicarski Blick, naj bi bil pobudnik omejevanja sponzorjev predsednik FIS-a Johanen Eliasch. Njegova želja naj bi bila slovo slovitih modro-srebrnih čelad z rdečim bikom, ki so zaščitni znak v svetu zimskih športov vseprisotne blagovne znamke Red Bull. Slednji je že nekaj let osrednji pokrovitelj enega najboljših skakalcev zadnjih zim Ryoya Kobajashija, njegove barve pa nosi tudi Nemec Andreas Wellinger, ki je javno izpostavil nezadovoljstvo s potezami krovne organizacije.

“Sponzorstva so ključna, da lahko smučarski skoki preživijo. Nismo nogometaši ali teniški igralci, kjer so sponzorstva samoumevna. Čelade so najpomembnejše mesto sponzorske izpostavitve in vprašanje, če bomo s takšnimi omejitvami še zanimivi za podjetja,” je svojo skrb v pogovoru za nemški portal BR24 izpostavil Wellinger.

Foto: Guliverimages

Zakaj je težava samo Red Bull?

FIS-ove omejitve so bile v veljavi že skozi poletni del sezone, Wellinger in Avstrijec Daniel Tschofenig sta nosila spremenjeni čeladi brez logotipa, a v barvah Red Bulla, medtem ko je Kobayashi nosil celo staro čelado iz časov pred Red Bullom. Pri rdečih bikih so se sicer že obregnili na to, da logotipi nekaterih ostalih sponzorjev, kot sta Viessmann in Manner, ostajajo nespremenjeni. Kaj bo prinesla zima? Koraka nazaj s strani Mednarodne smučarske zveze bržkone ne gre pričakovati …

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!